جزئیات تازه از جنایت تولیدکننده پادکست در کانادا | راوی« آخرین شاهد» چرا همسرش را به قتل رساند؟ تعطیلی چهارساعته واحدهای صنفی مشهد تا ۲۰ روز آینده | تابلوهای تبلیغاتی اصناف خاموش شود خدمات دهی به بیماران سکته قلبی در سه مرکز درمانی مشهد سازمان سنجش کشور به تشریح اقدامات ۳۳ ماه گذشته خود پرداخت همه چیز درباره مراسم ازدواج آنانت آمبانی و رادیکا مرچنت جلوگیری از ۵۰۰ سقط جنین سالم در مشهد و خراسان‌رضوی نقش انرژی خورشیدی در شکل‌دادن به شهرهای پایدار آینده پیرترین ببر سیبری ایران در باغ‌وحش ارم تلف شد (دوم مرداد ۱۴۰۳) با گریه و لج بازی کودک برای رسیدن به خواسته‌هایش چه کنیم؟ وجود پشه آئدس در ۶ استان کشور (۲ مرداد ۱۴۰۳) الزام در دریافت مجوز خروج از کشور برای مشمولان سربازی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) | تداوم هوای گرم تا اوایل هفته آینده آخرین وضعیت پرونده «کورش کمپانی» تشریح شد (دوم مرداد ۱۴۰۳) چگونه هزینه‌های سفر به روسیه را کنترل کنیم؟ بازداشت ۲ تن از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی (۲ مرداد ۱۴۰۳) هدفگذاری دانشگاه ها در دولت چهاردهم منطقی و مسئله محور شود ارائه خدمات در ۵۶ سلامتکده دولتی و خصوصی و درمان سرپایی با طب ایرانی استان خراسان رضوی جز مناطق عاری از بیماری مالاریا است اعلام نتایج قطعی آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم (۲ مرداد ۱۴۰۳) بازداشت در مدینه به‌خاطر غزه | روحانی مشهدی از ماجرای دستگیری خود در عربستان، در ایام حج امسال می‌گوید
سرخط خبرها

وزیر بهداشت: کرونا مانند بیماری آنفلوآنزا خواهد شد| واکسیناسیون داوطلبانه کرونا در سال‌های آینده

  • کد خبر: ۱۱۱۹۲۲
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
وزیر بهداشت: کرونا مانند بیماری آنفلوآنزا خواهد شد| واکسیناسیون داوطلبانه کرونا در سال‌های آینده
وزیر بهداشت با بیان این‌که افرادی که سه دوز واکسن کرونا نزنند از برخی خدمات دولتی محروم می‌شوند، گفت: واکسیناسیون کرونا تا چندسال ادامه می‌یابد.

به گزارش شهرآرانیوز، بهرام عین‌اللهی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به موفقیت ایران در مقابله با کرونا و صفر شدن آمار فوتی‌ها اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران از موفق‌ترین کشور‌ها در مقابله با کرونا بوده است و با واکسیناسیون بسیار خوب و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به این موفقیت دست یافتیم. نزدیک به دو تا سه هفته است که آمار فوتی‌ها یک‌رقمی بوده و میزان مراجعات به بیمارستان‌ها کاهش یافته است و برای دومین بار آمار فوتی‌ها صفر شد.

وی افزود: کرونا هنوز به‌طور کامل از بین نرفته است و باید نکات بهداشتی را رعایت کنیم.

وزیر بهداشت ضمن تقدیر از تلاش‌های کادر درمان برای از بین بردن این بیماری ادامه داد: از دانشمندان کشور نیز سپاسگزاریم که در این ایام ۶ واکسن داخلی را وارد عرصه تولید کردند.

عین‌اللهی تصریح کرد: برنامه وزارت بهداشت این است که مردم را به تزریق دوز سوم واکسن کرونا دعوت کند. یک‌سری از خدماتی که دولت ارائه می‌دهد منوط به این است که سه دوز واکسن کرونا تزریق شده باشد و افرادی که سه دوز واکسن کرونا نزنند از این خدمات محروم می‌شوند؛ برای مثال افرادی که امسال به حج می‌روند باید حتماً سه دوز واکسن را زده باشند.

وزیر بهداشت گفت: بیماری آنفلوآنزا در برخی سال‌ها همه‌گیر بوده است و اکنون نیز وجود دارد؛ کرونا نیز همین طور خواهد بود و تا سال‌ها کرونا وجود خواهد داشت، اما امیدواریم از حالت همه‌گیری، به حالتی تبدیل شود که تعداد محدودی از افراد به آن مبتلا شوند بنابراین واکسیناسیون کرونا نیز تا سال‌ها وجود خواهد داشت و در سال‌های آینده به‌صورت داوطلبانه مانند واکسن آنفلوآنزا به مردم تزریق می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->